Härlig dag!

Hej på er!
Ååh vad härligt med RIKTIG sommar! Man har verkligen längtat efter den och nu njuter man för fulla muggar. Jag är noga med att smörja in mig så jag inte blir röd som en kräfta iaf :)

Idag har jag varit hos min vän Pauline och gosat med hennes mage. Hennes bebis ska titta ut i augusti, så jag hade mycket mage att klappa på idag. Till skillnad från min.. fast min är härlig att klappa på också, trots att den inte är så stor som hennes ännu :) Dem senaste dagarna tror jag vår bese har haft fnatt i min mage, känner hur den gör vålter och simmar runt och sparkar där inne :) Härligt!

Nu är Dennis ute och sätter upp staket och svärfar hjälper honom. Blir jättebra, trots att det inte blir världens snyggaste staket så blir det iaf bra och duger för oss :)

Imorgon är det Nostalgi träff i Ronneby Brunn... så Denne vill dit och kika på alla fina Amerikanare. Ska också följa med och kika på alla Pontiac som jag gillar :)

Och på söndag ska vi hem till mamma. Hon ska ta över min gamla bärbara dator då jag fick en ny av älsklingen. Så hon har skaffat mobilt bredband och grejor nu.. se hur hon ska klara ut detta :P

Ha det gott nu och njut av sommaren!

Kram

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja, visst är det härlig med riktig sommar! Fast idag har det inte varit varmt, det har varit hett! Oj oj, thank god för fläktar ;)



Kramar

2010-07-03 @ 21:15:44
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback