Tack för att ni finns, ni äkta vänner!

Hej mina vänner!
Har ni saknat mig?! :)

Sitter här inne i huset nu med mina fyra djur. Jag lyssnar på This is my life med Anna Bergendahl och tittar ut genom fönstret... på solen och på våren som är på intåg. Känns härligt. Fast att det är himla kallt ute, blir man glad av solen och man känner hur den värmer ända in i benmärgen.

Igår var jag och hälsade på Dennis lilla syster Jonna på frisörskolan, hon går andra året. Så jag hade bokat in mig för klippning igår. Hon klippte ca 8 centimeter på håret och klippte upp överhåret för mer volym upptill. Det blev jättebra, hennes lärare behövde inte rätta till något, Jonna är jätteduktig och jag blev jättenöjd! Precis som jag ville ha det! :)

Idag har jag varit hos min storasyster Annika. Vi åt en härlig frukost tillsammans som hon fixat till oss med goda frallor hon köpt och massa olika sorters pålägg. Sen var vi ute och gick en promenad med hennes lilla hundvalp Malou.. nu vet jag rätta rasen på henne.. (pudel/puff).. Sen har vi mest suttit och pratat med varandra om allt möjligt och jag fick höra de finaste orden jag någonsin hört. Jag blev så rörd att jag grät i floder och då grät även hon. <3 Tänk att det verkligen kan finnas så underbara människor!
Vid lunch kom Magnus hem och då hade Annika förberett pasta och köttfärsås som vi åt och sen åkte jag hem och Annika skulle fixa sig för att sedan bege sig till jobbet.

Annars händer inte så mycket i veckan. Jag har varit sjukskriven sedan i lördags morse och ska vara sjukskriven hela denna veckan. Det har varit lite mycket nu med allt runt omkring mig. Och jag har kommit in lite i form av en deppression. Men med lite extra ledighet  nu, tror jag att jag kommer må bra. Bara jag får tänka på just bara mig själv ett tag. Det behöver jag.. så jag skippar jobbet denna veckan me för att bara ta hand om mig själv.

På lördag ska vi på kalas. Dennis brors tjej fyller år och ska fira henne hos mina svärföräldrar.
Nästa vecka har jag alla dagar inplanerade nästan. Ska jobba och på möte, Dennis ska jobba i Kalmar sent några kvällar och på torsdagen är det dax för Aciras 1 årsspruta :)

Nu fick ni ett jätteinlägg.. men jag får ju ta igen lite av alla de dagar jag inte har haft orken att skriva här.
Vill tacka alla mina underbara vänner och familjemedlemmar som stöttar och finns där för en. Man märker vilka som är ens riktiga vänner och jag älskar er alla! <3

Ha det bra så hoppas jag att det inte dröjer lika länge igen innan jag skriver här!

Kram på er och ta hand om er! 

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad roligt att se dej här igen :)

Nu har jag tagit mej i kragen och skaffat Facebook ;)



Kramar

2010-03-16 @ 17:35:35
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Pauline

Jodå har verkligen saknat dej!

Hoppas att din sjukskrivning kan få dej till att må lite bättre! Du kan behöva att bara koppla av nu!

Tack själv för att du finns :)

Puss

2010-03-16 @ 18:43:36
Postat av: Anonym

Älskar dig min underbara lillasyster!

2010-03-16 @ 22:03:19
Postat av: Boel

Var rädd om dig,ta det lugnt. Kramar

2010-03-16 @ 22:25:46
URL: http://null
Postat av: Cissi

Hoppas du mår bättre snart gumman o att du får lugn och ro runt omkring dig snart. Ta hand om dig och stor kramis på dig

2010-03-17 @ 20:25:11

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback