Idag

Hejsan!
Idag har jag varit på Ortopedtekniska... har ju så jobbigt med min höft när jag sover... men nästan bara på vänster sida... Fick iaf ett höftbälte som jag hoppas kommer funka.. Det återstår att se inatt eller morgon bitti när jag vaknar. Lite skeptisk är jag ju allt.. men det går ju alltid att ge det en chans..

Var och hälsade på syster Jenny me en stund... fick låna en jacka som är för stor för henne... jag har ju ingen höstjacka som passar mig längre.. kan inte knäppa någon runt magen.. så det blir ju lite kallt...
Men den kan jag precis knäppa.. hoppas jag kan ha den nån vecka.. sen får man kanske börja med vinterjacka??

Snart slutar Dennis och han ska nog ut och greja på utbygget.... Imorgon vid 7-tiden på morgonen kommer hans vå bröder och hjälper honom lite.. Själv får jag nog ta o städa lite nu ikväll..

Ha en bra fredag!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hehe nää jackorna går minsann inte att knäppa längre :P

Men jag orkar då inte köpa en ny... Får ta en varm å gosig halsduk som kan hänga för magen istället =)=)

Puss

2010-09-25 @ 21:57:58
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback