Fortf sjuk

Usch, jag är fortf trött o orkeslös.. har så ont i kroppen.. rygg, axlar, huvud.. men speciellt i ögonen. Det gör ont när jag rör dem.. kollar åt sidan osv. Men gör ju alltid det när jag har feber.. Alvedonen e slut me så Dennis skulle köpa ny. Iaf så kan jag ju ta av Alexanders.. funkar ju till mig me.. fast nu har jag precis tagit de sista så...

Jo förresten Alexander somnade ju sen tillslut igårkväll... 20:25 tror jag hon var... Och han sov heeela 20 min.... och sen vaknade han... somnade efter en stund och efter ca 10-15 min vaknade han igen!! Och då kom Dennis hem och kunde avlasta lite.. helt sjukt vad han höll på... Och sen var han vaken nästan en timme till under tiden som Dennis och jag åt lite o sen gick vi alla upp och la oss och det tog inte många sekunder innan Alexander somnade gott...

Nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem. Hans firmabil hade dött, så han väntade på bogseringsbil som skulle ta honom till Ford där han ska få en lånebil så länge.. Och så ska han handla hem lite innan han kommer hem... Så det tar nog ett tag till :(

Puss


Kommentarer
Postat av: Pauline

Ja det e helt ofattbart hur mycket energi en liten kan ha :P O just när du e sjuk med, jätteskoj :P

Men åh vad härligt att bilen krånglade just på eran dag så han kom hem senare än vanligt :/ O att du var sjuk gjorde ju inte saken hlr så mycket roligare :S

Men jag hoppas iaf att ni till slut fick en underbar kväll :)

Puss

2011-04-08 @ 12:03:05
Postat av: Jenny

Uscha! Hoppas att du mår bättre idag!!

Pöss

2011-04-08 @ 14:28:44
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback