Solstråle :)

Heej!
Hade ställt klockan på mobilen i morse ... och guud va den ringde och ringde och ringde! Gick ju för tusan inte stänga av ju!!! Efter en bra stund lyckades jag. Jag som alltid brukar låta Alexander sova vidare för han är ju såå trött av sig på morgonen (som en annan hihi).. Men han blev heelt klarvaken... inte så konstigt haha...

När jag rullade upp rullgardinen möttes jag av sooool.. underbara sol...
När jag sen tittade på min prins som låg i vår säng, så sken han mer än solen själv! ;-D

Underbara pojke!  ♥ Kärlek ♥



Kommentarer
Postat av: Jenny

Awww, tror allt jag vems "strålar" som värmde mest! Gullunge!

Är korten tagna me din nya mob? Jättefina!

Puss

2011-04-16 @ 12:09:43
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Hihi hoppas du lärt dig stänga av det nu ;) Lr ja det kan ju vara bra att inte kunna det iofs :P

Åh, visst e det härligt att vakna upp till deras underbara leenden! :)

Puss

2011-04-17 @ 09:47:23

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback