Felicias födelsedagskalas!

God Kväll!
Ojoj vilket kalas vi var bjudna till idag!
Jenny o Mats hade verkligen slått till stort för att fira Felicias födelsedag!
Jättemkt mat av olika slag.. tex fläskfilé, hemmagjord potatissallad, dressing, kräftor, räkor, ål, lax m.m. m.m. Listan kan göras lång! Jättegott var det! Hon hade även hyrt in en trubadur som var hur bra som helst! Sjöng jättebra och massa låtar. Tårta och kladdkaksmuffins, godis etc... Och sådan tur med vädret! Strålande sol och jätteskönt så vi kunde sitta ute i trädgården.. kom lite vindar ibland bara...

Här kommer en bildbomb... glömde tyvärr ta kort på maten och endel av barnen.. fast de var ju nästan aldrig still haha!

Syster Annika & systerdotter Amanda

Pappa
 
Min systerdotter Felicia började på tårtan

Annika, Amanda, Dennis, Magnus där bakom och syster Jenny

Trubaduren som stod för underhållningen

Conny, mamma och Mats pappa

Kusin Tea

Mats och Jenny

Phille

Ann- Christin

Jag & Alexander

Dennis & Alexander

Amanda R och Alexander

En GLADER prins ;)

Syster Annika och syster Jenny & min lille prins

Annika, Jenny, Alexander

Vi systrar & Alexander


Kommentarer
Postat av: Tea

nä..ush har jag fått sådana rynkor vid ögonen..har jag aldrig sett..blir en tur till kicks o köpa antirynkkräm..:(

2011-08-20 @ 23:33:43
Postat av: Mamma

Ett riktigt bra kalas. Jag har några iakttagelser. 1.Alexander är helt bara go på skrattbilden. 2.Amanda är så himla lik Annika på det fotot. Jenny har blivit så (rund) bara på nåt år.4. Thomas har blivit riktigt gubbig. Hahaha

2011-08-20 @ 23:34:02
Postat av: cammie

oh kalas är aldrig fel. Vi ska på kalas imorgon =). . . haha, kul att mina videos uppskattas. Ja fan asså, vi röjde som attan på balkongen. haha.

2011-08-21 @ 00:36:13
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: Pauline

Ser ut att ha varit ett lyckat kalas :)

Skönt att vädret var så fint!

Puss

2011-08-21 @ 10:23:21
Postat av: Jenny

Så roligt ni ser ut att ha haft det =) Fina bilder du tagig! Vad är det för smaskigt Alexander får smaka på? =) TårtaSå stora Amanda och Felicia har blivit!!



Pussss

2011-08-21 @ 10:59:54
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback