Skrattattack under middagen :D

God kväll på er! :) Hoppas er dag har varit bra! Idag har jag gjort lite av varje.. Bland annat gjort om lite här på bloggen! Imorgon är det lucia och då tyckte jag det var passande att fixa lite jultema här på bloggen ;) Min lille tomtenisse! ♥

När Alexander sov sin nap (som varade i 3 h idag med) så passade jag på att städa lite, sortera ut Alexanders kläder i stl 62/68 som fortfarande legat kvar i hans byrå! Blev mer än en kasse! Så nu får man plats med 74 och 80 :) Tvättat och hängt upp tvätt har jag också gjort..
När Alexander vaknat fick han lunch.. och sen började jag med middagen...

Alexander satt i 2,5 timme och kollade på Tomteverkstaden, medan jag lagade mat! Det ni ;) Inte ett klagomål från honom! Dagens middag blev ju förresten stek i lergryta :)

Skrattattack under hela middagen ;) Vårt busetroll!

Middagen blev mvg idag säger Dennis och det tyckte nog Alexander också! Perfekt namnsdagsmiddag ;) Hihi
Hade både morotsstavar i lergrytan.. egenplockade kantareller och en burk champinjoner (som jag inte åt av), och till hade jag äppelmos, kokta morötter, gelé och det viktigaste HP-sås! Ett måste till stek ;) Kokt potatis och gräddsås av skyn. Gott gott!

Innan nattningen blev det dusch och nu sussar han sött uppe i spjällsängen! ♥

Snart blir det nog sängen! Kram på er



Kommentarer
Postat av: fian- mamma till Alex

Ååååå kan man bli annat än glad av dessa underbara bilder :) såå härliga! Lilla gobiten hihi



Förresten, Irene Huss är som Beck o Wallanderfilmerna. Är verkligen min typ av filmer. Tips om du gillar dom? :)



2011-12-14 @ 16:59:14
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åååååh så gott me stek :D Typ det godaste som finns!! Vilka underbara bilder på skratt-alexander!!! :D :D

Pussa

2011-12-19 @ 22:33:45
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback