Idag

Hej på er!
Idag har vart en rätt bra dag tycker jag.. efter frukosten så tog vi en promenad hem till Alexanders farmor o farfar.. fick lite smörgåstårta som farmor Kristina fått hem från jobbet.. Vi var där en stund, innan vi gick hem igen..

Jag invigde min nya träningsjacka som jag köpte på rean.. skön, men det va på gränsen till för varmt... i efm har det varit riktigt varmt ute! =)

Sen kom Alexanders farfar och kusin Hugo och hjälpte Dennis att få upp sista biten byggställning. Vi ska ju byta från plåttak till vanliga svarta takpannor..

Hugo bus

Dennis jobbar på...

Vi har ätit kroppkakor, varit o handlat, ätit glass i Dalskär och så har jag städat i hallen nere och Dennis har grejat lite inne..

Hoppas er dag också har varit bra!

Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter som ni haft en jättebra dag! =) Så skönt att få taket fixat!

Hihi ja Hugo ser minsann lite pillemarisk ut :P Sötnos han är!



Pussa

2011-07-31 @ 22:40:35
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Vad skön jackan ser ut att vara, rea e bra ;D

Vilken söt bild på Hugo! :)

Åh sååå himla gott med smörgåstårta!!

Puss

2011-08-03 @ 21:43:05

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback