Äntligen fredag!


God morgon på er!
Har nyss ätit frukost här och lullar fortfarande runt i myskläder. Hittade en gammal tröja från RipCurl, superskön!
Snart ska jag ta på oss varma kläder, sätta Alexander i vagnen och gå bort till åkern andra sidan vägen dit fåren har flyttats nu. De ska få lite bröd..

Sen blir det hem igen. Alexander ska få sova förmiddagsnapen (han börjar bli lite grinig här) och jag kommer sätta igång med städning. Det får ju inte va helt upp och nervänt imorgon när syrran med familj kommer ;) hihi. Fast det är inte så mkt att städa.. försöka få bort lite prylar som jämt hamnar på alla andra platser än vad de ska ligga ;) Känner ni igen det?

Sen blir det att handla lite när Dennis kommer hem och så baka en gooood sak till imorgon, nämligen daim cheesecake! Gott gott!

Nepp, dags att sätta fart!


Kram kram

Kommentarer
Postat av: Pauline

Haha det där känner jag verkligen igen, fattar inte varför man inte kan lägga det på rätt plats direkt egentligen :P Lathet antar jag :P

Kul att de inte flyttades så långt :)

Åh vi måste göra daimcheesecake nån gång, lr så kan jag kanske tigga receptet ;)

Puss

2011-10-15 @ 10:21:53
URL: http://http:/
Postat av: Jenny

Usch ja... I detta huset ligger inget där det ska! Haha! Tur man har vissa små skrymslar där man kan stoppa in alla saker å sen stänga dörren fort som attans ;)Fattar inte hur det kan bli så sökigt såå fort!

Pussss

2011-10-18 @ 11:34:23
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback