Shopping!

Hej hej!
Nu sitter jag i soffan och vilar mig efter dagens shopping och killarna är helt slut :P Alexander har sovit ute i vagnen en stund och Dennis slappar också här i soffan!

Idag började vi dagen med frukost.. Alexander fick gröt och vi åt rostat bröd och varm choklad.. jättegott!
Sen åkte vi in mot stan.. har kollat i massa affärer och shoppat en del!
Och medan Alexander sov passade vi på att i lugn o ro äta dagens lunch på PM. Sen blev det det lite affärer till!
Innan vi åkte hem tog vi oss en tur till Hoglandspark, där älsklingen fick lite att äta och sen fick han gunga lite på lekplatsen!
Därefter handlade vi lite på Maxi, blöjor, mjölk o.s.v. innan hemfärd!

Dagens shopping får jag väl lägga in bild på sen om ni vill se?

Kram


Kommentarer
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Kul med shopping, klart vi vill se :)

2011-09-01 @ 17:19:34
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: Pauline

Hihi har du kört slut på pojkarna idag? Tar på krafterna att shoppa :)

Åh vilken god frukost, var längesen jag åt det men blev lite sugen nu ;)

Kul att vara på lekplatsen lite med, tänker inte ens på att det ligger en där :P

Puss

2011-09-01 @ 23:37:12
Postat av: Jenny

Ja du det tar på krafterna att shoppa :P Spec killars tror jag :P haha! Klart jag vill se :D



Puss

2011-09-02 @ 13:00:00
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback