Hos frissan och på farfars jobb :)

Hej mina vänner! Idag har vi varit iväg några timmar.. riktigt skönt att komma iväg. Vi började först med att hälsa på farfar på brandstationen. Alexander tycker det är kul att sitta i brandbilarna och så..
Efterråt lunchade vi på Åhléns.. Alexander åt pannkakor och själv valde jag Thaibuffén. Alexanders farmor var också med.. hon hade åkt med oss in :) Där efter gick till faster Jonna på salongen för båda mina killar skulle bli fina i håret :) Alexander blev såå snygg :)
Min snygging! :)
Sen gick vi till hemmakväll och Dennis köpte sig lite godis. Vi såg även att Sydbild hade hängt upp den fina tavlan på Alexander i år igen :) Det var från förra året när vi fotograferade honom där :) Så nu hänger han i skyltfönstret i år igen ;) Kul!

Sen hälsade vi på hos Alexanders farfar igen eftersom vi ställt bilen där. Då skulle de precis ut på övning.. vattendyk under is :P Inte avis vill jag säga... vi var där och tittade på lite.. huuja!
Väl hemma gjorde vi lite tacos och sedan åkte Dennis o Alexander och gav fåren mat. Dennis brukar få sköta den delen när svärfar jobbar dygnet..
Ändå har Alexander varit svårsövd ikväll, men tror det var fär att han somnade i bilen på väg hem från stan..
Det var vår dag det! Hoppas er me varit bra! Kram

Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Vilken härlig dag! Så fin med nyklippt hår!!

Puss!

2012-12-29 @ 21:41:40
URL: http://sagabus.blogg.se
Postat av: Sara

Ååå en riktigt frisyr! Han ser mycket äldre ut helt plötsligt. Sötisen! Han blev jättefin :)

2012-12-29 @ 22:31:25
URL: http://frutyrberg.blogg.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Vilken händelserik dag! Så snygg han blev, ser verkligen äldre ut :)
kramar gumman!

2013-01-01 @ 20:55:03
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback