My birthday

Hej på er! Tänkte det vore dags med ett inlägg nu. Har inte skrivit så mycket då jag har haft fullt upp.
Igår fyllde jag år. Gjorde inget speciellt.. Alexander var ju på dagis, jag försökte sova lite eftersom jag skulle jobba. Jag hämtade Alexander vid 13.. Dennis kom hem vid halv fem.
Fick denna fina orkidén och pengar av honom.

Står i ett fönster nu :P

Jag provade en ny maträtt... fläskfilé i ugn med en sås med bl.a. lingon... hojta till om ni vill ha receptet. Den var helt okej.. men nästa gång ska jag krydda lite.. den innehöll typ inga kryddor.

Sen körde jag till jobbet. Vid fikat smaskade vi på mina muffins. Natten gick rätt bra, en del larm som kom lite dumt och så. På morgonen var jag jättetrött. Ögonen gick i kors på vägen hem. Det är jobbigt när man är så trött och ska köra hem. Skulle haft tandpetare för att hålla upp ögonen ;)

Idag har det varit full rulle.. sov 4 h idag efter jobbet. Sen var det dags att hämta Alexander. Han hade haft kul på dagis. Men han gillade inte dagens lunch... "Kludda".. så han hade bara ätit 3 gurkskivor. Så när vi kom hem fick han spaghetti och köttfärsås och en liten fralla.

Vi har varit och storhandlat idag.. inför kalasen i helgen. Bakat 2 satser med såna muffins och städat massor. Nu är klockan snart tolv. Har duschat och ska alldeles strax upp och sova.
Vi hörs säkert i morgon kväll! Kram kram

Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Härligt att duhade en bra födelsedag! :)

Vad är kludda för mat? Aldrig hört innan :)



Hoppas ni har en bra lördag :)



kram på dig vännen!

2012-01-21 @ 14:05:54
URL: http://jagochliten.webblogg.se/
Postat av: jessica

grattis i efterskott

2012-01-21 @ 20:08:16
URL: http://www.nattstad.se/pez
Postat av: Pauline

Vilken fin orkidé :)

Usch jag förstår att han inte åt det :P

Fy jag vet hur det känns, höll på att köra av vägen i somras efter jobbet för att jag blundade till :S Efter det vevade jag ner fönstret när jag var så trött men inte så kul att göra det på vintern :P

Puss

2012-01-22 @ 09:02:27
Postat av: Jenny

Vilken fin blomma =)=) Alltid bra med pengar me juh!!

Pussar

2012-02-04 @ 23:16:54
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback