Fix o don

Hej på er! Fredag idag med massa fredagsmys hos er? Ja.. lite här med faktiskt. Har nyss satt mig i soffan. Hela dagen har jag städat och plockat och på eftermiddagen kom svärmor/Alexanders farmor. Hon hjälpte mig med pajerna till kalasen. Så tacksam för hjälpen! Sparar alltid tid. Det blir tacopaj, sallad, vitlöksdressing och nybakta brödbullar.

Nu är jag så trött så orkar nog inte med så mycket mer ikväll.. hade kunnat lägga mig och sova tills imorgon tror jag!  Som tur är kommer inte gästerna förrän 17.30 imorgon.. blir ett sent kalas. Alexander lär nog vara ganska trött då. Men tog det så, så Kristina och Jonna hinner komma efter jobbet.

Nä, nu svamlar jag mest... Kram och ha en mysig fredagskväll!

Alexander hjälper farmor att göra pajbottnen.. smaka degen måste man ju med ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica - Mamma till Bruce

Hoppas ni får ett mysigt kalas imorgon! Kram =)

2012-06-08 @ 20:39:34
URL: http://thestoryofangelica.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej fining! Mysigt att baka paj med farmor ;)

Hoppas ni får en fin dag idag och att kalaset blir lyckat!

Puss puss

2012-06-09 @ 10:48:22
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback