Bilnörd


Här är min lilla bilnörd idag :) Han kollar in pappas bilsportstidning. Vi har tillbringat en stund i sovrummet idag. Jag har sorterat lite kläder.. slängt en del och en pappkasse med kläder till min syster Jenny.. gravidkläder, bebiskläder, och massa andra kläder.
Det blev hon glad för. Vi var där en liten stund idag innan jag skulle på ett väldigt meningslöst bilmöte på jobbet. Alexander var med på "mötet".. vi skulle bara träffa en från kommunhälsan. Vår arbetsbil är väldigt dum för oss som ibland har så mycker in och utstigningar som 70 ggr på en natt. Men men.. se om vi kan få nåt bättre till sätena.

Nu sitter jag under en filt på soffan. Såå frysen och har huvudvärk. Alexander har varit hur jobbig som helst idag med maten. Bara fått i honom lunch och inget annat :( Vid middagen gallskrek han och grät hur mycket som helst :( Känns så hopplöst.

En rolig sak idag är iaf att jag fått veta Dennis och min preliminära deklarationer :) Och kan ju säga så att sommaren är räddad ;) Alltid positivt med lite extra klirr i kassan!

Nu har jag tränat och ska bara slappa i soffan framför Äntligen hemma och lite sånt skojsigt! Ha en bra kväll! Kram

Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Gulle :) Klart man ska titta på bilar :)

Hoppas huvudvärken ger sej så du får vila upp dej.



Puss!

2012-03-20 @ 21:04:30
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Caroline

Kul att ni får tillbaka en slant på skatten! Vi fick också tillbaka som tur är :)



Hoppas att du mår lite bättre nu. Kram

2012-03-20 @ 23:12:37
URL: http://carolineprim.blogg.se/
Postat av: Michaela

vilken sötnos!

2012-03-21 @ 06:11:46
URL: http://minajagfilosoferar.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback