På dagis!

Hej hej! :)
Nu sitter jag och äter en skinksmörgås och slappar. Alexander är på dagis, men ska hämta honom klockan 10 :)
Imorse vaknade han klockan 04!! Super pigg var han, suck! Babblade & bankade och hade sig i sängen. Men somnade om efter en timme. Så när Dennis tog upp honom vid 6- halv 7 sov han tom när han tog på honom kläderna :P

Själv hade jag ställt klockan på 9, men vaknade 8.. typiskt när man får sova ;) Så nu har jag redan kört igång tvätt, vikt tvätt, börjat elda och rotat fram lite babykläder till min syrra. Se om jag hinner lämna det idag elr imorn innan jobbet. Brukar va rätt sen till jobbet. Eller ganska lagom :)

Nu ska det äntligen bli fint väder igen :D Kunde bli 17-18 grader nu slutet av veckan :D Jippii! Värsta sommarvädret i så fall ;) Kram på er

Hittade denna söta bilden på en långhårig Alexander ;) Saknar hans långa hår faktiskt ♥

Kommentarer
Postat av: Angelica- Mamma till Leia & lillasyster i magen <3

sv;

ja nu längtar man extra alltså :)

Känns lite overkligt ibland att man ska bli tvåbarnsmamma :P



Fin han är Alexander :) han är fin i kort hår också, men det växer ju om du vill att det ska vara långt igen =)



Hur är allt annars med er? :)

KRAAM

2012-03-21 @ 09:35:54
URL: http://www.angelicasandberg.se/blogg
Postat av: Malin

Vad söt din son är! Han är lik sin mor :)

2012-03-21 @ 09:39:35
Postat av: ENDENISE

så är det alltid när man får sova :D



super söt bild!

2012-03-21 @ 10:27:16
URL: http://endenise.se
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Vad lustigt att han inte vaknade fast han blev påklädd, då är man trött ;). Underbar bild verkligen!

2012-03-21 @ 17:27:01
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback