På väg till svärföräldrarna


Japp, här var vi på väg till mina svärföräldrar för födelsedagskalas/Mors dags firande :) ♥ Har måånga bilder från dagen, men orkar inte gå igenom alla nu ikväll!

Har haft en underbar eftermiddag med sol, bad, god mat, gott sällskap, glada barn och kubbspel :) Solen tog väldans på mig och det svider på axlar och armar :P

Imorgon vankas dagis för Alexander.. jag ska sova så mkt som möjligt, kl.18 är det dags för apt och kommer då äta grillplanka och fira Agnete lite till ;) Sen dags för jobb kl.21 till 07.. jobbar två nätter denna veckan.. sen är jag ledig två veckor ;) Sen efter de veckorna jobbar jag bara två nätter till innan semestern på drygt 9 veckor. Åååh om jag längtar? ;) Oja!

Nu får det bli sängen här, är trött nu :) Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Härliga bilder! Du är så snygg gullet! ;D

Åhh vilken jäkla semester!!! Fasen va gött! Själv får man jobba ;) Haha!

Puss finaste <3

2012-05-28 @ 10:57:43
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: fian- mamma till Alex

Finisar!



Ooooh, gött med 9 veckor =)



2012-05-28 @ 21:40:47
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Underbart med det fina vädret nu ju! Skönt att det snart är semester och vilken semester du får, så lång och härlig!

kramar till dig!

2012-05-29 @ 10:22:26
URL: http://jagochliten.webblogg.se/
Postat av: Tea

Vd fin du är :)..Alexander med förstås..

2012-06-01 @ 01:03:46

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback