Lååångfredag

Ja denna långfredag har verkligen känts lång.. började riktigt tidigt och har varit rätt dryg. Dennis var i skogen med sin pappa efter frukost till halv 5 tiden..
Alexander och jag bakade lite muffins som vi tog med oss då vi tog en skogspromenad... Jag ångrade mig rätt snabbt att jag tog skogshållet hehe... Nästan 10cm snö på sina ställen och ett hjul som är punka på vagnen, samt en unge som totalvägrade att gå haha.. har inte slitit så på lääänge (bortsett från förlossningen då hehe)!
Alexander fick ligga under vagnen och jag fick använda hela min tyngd och trycka mig igenom snön :P Gissa om jag dog flera gånger innan vi kom fram till målet.. dvs där Dennis o Donald var.
Efter vi varit där en stund gick vi hem till barnens farmor o faster (lånade duschen där, vilket var välbehövligt) och där var vi hela dagen sen. Har alltså inte gjort så mycket mer!
Nu myser jag med lite godis framför Let´s Dance.. :) Kram på er

Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Puh, där fick du dagens motion kan man säga! Smart lösning att ha Alexander under vagnen ;)
kramar!

2013-04-01 @ 13:42:51
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback