Morsdag!


Hej på er! Då var det ny vecka igen.. får se vad spännande den har att bjuda på. Den har börjat lugnt iaf :) Har lekt mycket med Alexander o hans leksaker.. men snart blir det att laga lunch till oss.
Igår var det morsdag, och jag blev uppvaktad av mina älsklingar.. två gånger faktiskt ;)
På morgonen kom Dennis upp med frukostbricka och present till mig. De hade köpt en kameraväska till mig.. Låg en stund och drog mig på morgonen innan jag gick ner till de andra.
På dagen var vi bjudna på kalas för barnens farmor. Trotsade spöregnet och åt grillat. På kvällen spelade Dennis match med fotbollen och jag var hemma o myste med barnen :) Alexander var trött o gosig.. nattade honom och sen kom Dennis hem...
Då överraskade han mig igen med en fin blomma och två trisslotter <3 Gulligt av honom, min älskling :)

Kram på er o ha en skön måndag!

Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander och gravid!

Så mysigt att bli firad med både present och blommor, det är man värd som mamma! Hoppas du hade en perfekt dag :) kramar!

2013-05-27 @ 22:00:52
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Vad gulligt av barnen, och sambon ;)
Det är du allt värd gumman! <3

Puss!

2013-05-29 @ 22:56:07
URL: http://sagabus.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback