Ellies 1 års kalas för kompisarna!

Igår kom mina bästa vänner med barn hit. Både Pauline och Jenny väntar även tillökning denna våren :D Pauline är väldigt snart! Ska bli så otroligt spännande, och roligt med fler kompisar till mina barn!
Iaf kom de hit för att främst fira Ellie, men de firade även mig.. minst sagt ;) Blev väldigt bortskämd med presenter :) Alexander fick också öppna presenter :) Snälla ni är!
Presentöppning
Lite lek!
Jag bjöd på lasagne, med färska lasagneplattor och mozzarella
Där efter dajmcheesecake med mango och polkagrismäränger
Två tjockisar ;) <3
De fina blommorna hade Jenny med sig! Och så mina fina vänner!
Från vänster: Ellie, Molly, Alice, Alexander & Max... snart får vi skriva två namn till :D Börjar bli ett stort kompisgäng. Och kul att det är blandat med både flickor och pojkar!

Tack igen fina ni för att ni kom! Jag får visa allt fint vi fick i ett annat inlägg :) Kram

Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Men mums!! Så mycket gott! :)
Vad roligt med alla små kompisar, och vad fina dine vänner är med sina magar! <3

Puss!

2014-02-13 @ 19:43:27
URL: http://sagabus.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback