Memories

Hej på er! Här hemma är det en lugn kväll. Inget skoj på tv, så jag sitter och lyssnar på musik på spotify med mina älskade hörlurar jag fick till när jag köpte min Iphone5...

Innan lyssnade jag på Akon, Sunny Day.. en låt som gör mig glad och full med minnen. Främst tänker jag på första sommaren med Dennis. Precis innan jag träffade honom så köpte jag min BMW cabbe och guud vad jag saknar den! Just känslan att åka ner cabbat. Det var ofta Dennis som körde, vi åkte runt till massor med ställen, massor med småvägar m.m. Och så lyssnade vi på bland annat på den låten, även Fronda förknippar jag med den tiden/bilen :)
Ibland skulle jag bara vilja kunna åka tillbaka till dåtiden. De små favoritminnena som får en att få fjärillar i magen och längta tillbaka extra till ;)     Det här är en sån tid.. <3

Kommentarer
Postat av: Pauline

Ja man har många minnen att tänka tillbaka på! :)
Riktig nostalgitripp att lyssna på gamla låtar med!
Puss

2014-01-28 @ 10:19:42

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback