13 april

God morgon på er! Ja det är faktiskt morgon för mig nu, som har jobbat natt =)
I fredags som först blev jag frisk.. annars har jag legat heela veckan. Så det är skönt att man är på benen igen. Jag har jobbat hela påskhelgen nu, men det är bra med storhelgs ob.

Så idag är Dennis och jag bjudna på påskbord hemma hos hans föräldrar. Har ju inte blivit nåt i helgen! Så det ska bli såå gott =)

Annars har det inte hänt för mkt... Thina o Hugo är kvar på sjukhuset, då han har lite dåliga värden och så. Men dem får nog komma hem i början av veckan får vi hoppas!

Hoppas allt är bra med er.... har ni ätit nåt påskbord i helgen?? =)

Kramiss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej men hejsan! Vad kul att du hittat min blogg=) Klart vi kan bli vänner på lovin;) Hur e det emd dig? Puss

2009-04-14 @ 11:01:14
URL: http://gullesandis.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback