2 år!

Hej på er!

Sitter här trött, matt och har sån smärta i magen. Igår blev jag sjuk och fick gå hem tidigare från jobbet. Kräktes flera ggr under dagen. Idag mår jag inte illa, men har som sagt väldigt ont i magen :( Väldigt jobbigt faktiskt...
Idag ska Dennis och jag laga god mat här hemma är det tänkt. Jag vet inte om jag vågar äta så mycket...
Men förhoppningsvis klarar jag det.

Det är nämligen så att Dennis och jag blev tillsammans den 7 April för 2 år sedan. Tiden har gått såå fort! Vi ska fira detta den 24 april då vi ska till Stockholm och se Buddy Holly musicalen, shoppa, äta gott och bo på hotell över natten. Mys! <3



Här är en bild på oss från i julas..
Nu orkar jag inte skriva mer... har så ont :(

Hej!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis!!! Va snabbt tiden går! Fast på sätt å vis känns de som att ni alltid har varit tillsammans! hehe...

Stackars dej gumman!! =( Lider me dej... Hoppas du piggnar till till kvällen...

Pussar å kramar

2009-04-07 @ 14:11:59
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback