Grillad marinerad kycklingfilé med bakad potatis, tzatsiki och sallad!

Grillad marinerad kycklingfilé med bakad potatis, tzatsiki och sallad!


Japp, detta har Dennis och jag ätit idag.. va sååå himla gott! Idag är det ju fredag som betyder att jag får äta godis.. än så länge har jag inte ätit nåt, men vi har gjort chokladbollar och har chips som vi ska gotta oss med ;) Mums!
Imorgon ska jag stiga upp tidigt.. vid 8-tiden. Ska till min söta vän Jenny ju... åker hemifrån lite innan 9.. Så jag ska köpa med mig lite frallor och så! Ska bli så kul att träffa min goa vän igen! Och se hennes fina soffa ;) Dennis ska till Bräkne- Hoby till min pappas sambos son (hängde ni me) och hjälpa honom lite i huset han renoverar..grymt snyggt hus vill jag säga! Ändå är det inte klart på långa vägar..
Nu har Dennis och jag lite smått börjat planera inför hans 25 års fest i Juni... Vi kommer bjuda runt 50- 60 personer... alla vi bjuder kanske inte kommer, men det lär nog bli en hel del och jag hoppas att så många som möjligt vill komma =) Och hoppas på fint väder...

Nä, nu ska jag smaska i mig godis!!


Godis är gott!!!!!


Puss!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mmmm det såg jättegott ut! Äääälskar Tzatsiki!! Hehe...

Ja de ska bli kul imorrn!! :) Får se va vi ska hitta på :P

Puss å kram på dej gumms!

2009-04-17 @ 19:42:40
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: johanna

oh det såg smarrigt ut!

2009-04-21 @ 15:53:20
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Camilla

Åh, ser supergott ut!! Lagat själv eller åt ni ute? :)

2009-04-22 @ 21:45:55
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback