Nu ska ni få veta hemlisen som jag skrev om för ett tag sen <3

Haaaj!

Då va jag hemkommen från en helt underbar vistelse på Södermalm i Stockholm..
Vi åkte hemifrån kl. 4 på fredagsmorgonen. Och var framme i Stockholm vid 10-tiden.
Checkade in på hotellet "Scandic Malmen", och sen bar vi oss ut på stan för en massa shopping.

Bilder kommer nedan!

Efter några timmars shopping och massa sedlar borta från plånböckerna, så gick vi upp och vilade en stund på hotellet.
Åt lite jordgubbar och vet ni vad.... nu ska ni få veta hemlisen som jag skrev om för ett tag sedan =)
Dennis och jag förlovade oss =) Sååå kul =) Visst va det en kul nyhet??!! :)
Det var såå romantiskt.


Sen fräschade vi till oss lite och gick ut och åt på en jättemysig restaurang.
Till förrätt åt vi vitlöksbröd med tzatsiki och paprikasallad.
Och varmrätt blev det en stor fläskfilé med fetaost/olivröra, goda potatishalvor och rödvinssås.
Någon efterrätt orkade vi inte med hehe....
Jag tog en god Xider med smak av granatäpple/ kaktus tror jag det va... mums!

Klockan halv 8 på kvällen började musikalen vi köpt biljetter till för längesedan =) The Buddy Holly musical...
Jag måste bara säga det... har ni möjlighet.. se den!!!! Brolle var helt fantastisk och de andra oxå! Bra musik, mycket skratt! Tyvärr fick man inte ta några kort där :/ Det va lite synd faktiskt.... Men vi hade mycket bra platser på parkett!
Jag ryser när jag tänker på när musikalen var slut och dem avslutade... då stod hela Göta Lejon upp.. applåderade, jublade, visslade, trampade med fötterna hårt i golvet... Det kändes som man skulle trilla genom golvet haha!!!!  Så underbart.. och Brolle och alla såg så lyckliga ut!!!! Det va det bästa på länge!!!

Efter musikalen var slut var vi väldigt trötta.. Vi hade ju varit uppe sen kl.03 på torsdagsnatten... Så vi gick till hotellrummet och mös lite. Och idag på morgonen njöt vi av en mycket god frukostbuffé på hotellet. Sen packade vi ihop och checkade ut och begav oss till bilen med all packning.... Blev ju några shoppingkassar om man säger så ;P

Klockan 14 var vi i Kalmar och passade då på att träffa min bästa killkompis Arvid i Nybro. Han har varit i Tyskland och sen i Österrike och jobbat. Så jag hade inte träffat honom på minst 8 månader. Satt där i solen och drack kaffe med honom, mysigt!

Därefter körde vi in till Karlskrona för att få i oss lite mat. Vi orkade inte stå och laga nån. Så Dennis bjöd mig på restaurang Toscana. Vi satt på uteserveringen i solen ;) Härligt!!!

Och biltokig som jag är fick jag lite innan kl.21 ikväll reda på via en kompis att det skulle va bilträff inne i stan. Så Dennis, Phille o jag körde in där. Var skitmycket bilar.. Säkert 100 st. Men inte så många fina dock.. va mest massa skräp. Följde med på Blackrace. Men körde inte, utan tittade bara på. Det va kul... träffade många känningar och så...

Så nu är klockan 00.35... precis hemkommen. Är faktiskt inte så trött heller... men ska hoppa i säng så fort jag är klar här :) Tänkte ju lägga in en hel del bilder, så det lär ta sin lilla stund... orkar jag inte lägga in alla, lägger jag in fler imorgon =) Igår och idag har vi kört sammanlagt 140 mil!!!! Det är endel :P

Hoppas att allt är bra med er allihop som läser min blog och att ni har gjort nåt kul i det härliga vädret.....
Ha det bra!

Kram 
 

Detta shoppade jag: rutigt linne från BikBok, jeansleggings, 2 tunikor, leggings, kofta från Gina Tricot. En klänning, ett vanligt vitt linne och ett linne med broderat mönster (tror jag det är). En Elvine jacka och en vit väska =) Kommer inte ihåg alla namnen på affärerna jag var inne i hehe... det hann ju bli en del ;P
Dennis shoppade oxå endel... 3 BjörnBorg kallingar, 2 huvtröjor, ett par shorts och en Elvine jacka =)

Tack o hej o god natt =)

Kommentarer
Postat av: Pauline

Åh gumman grattis ännu en gång :) Låter som ni haft en helt underbar tid i Stockholm.. Verkligen fina kläder du köpt dej! Puss

2009-04-26 @ 11:04:53
Postat av: siz

kul ni hsft..

2009-04-26 @ 11:24:50
Postat av: Jenny

Åh så härligt ni verkar haft de gumman! de förtjänar ni verkligen!! Stoooort grattis till förlovningen! Jättekul verkligen!!

Å jättefina kläder har du handlat me ju! Kuuul! =)

Hihi!

Pussar å kramar!

2009-04-26 @ 13:03:31
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Carolina

Grattis till förlovningen :) Många fina bilder! Ha en fortsatt skön söndag!

2009-04-26 @ 17:03:08
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Milla

Stort grattis till förlovningen!! Vad roligt! :) Ha en mysig kväll! Kram

2009-04-26 @ 21:34:15
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Joakim

sv: allt är på topp :) hoppas det är desamma med dig!

2009-04-26 @ 23:50:05
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback