Fy så jobbigt att va otränad!!!!

Hallå!

Har inte gjort så mkt idag. Sovit, vaknat, lagat mat, ätit, cyklat, och slappat...
En natt till väntar.... sen är jag ledig till söndag.

Imorgon ska jag bara mysa med Dennis...
Lördag ska jag till Kallinge till min vän Jenny..
Söndag, mån, tis jobb
sen är det ons... och torsdag och sen den 24 april =)
Då ska jag o min prins till Stockholm =) Inte långt kvar nu!!!! ;D

Dagens motion: cyklat i snabb takt 20 min...

Kallt, svettigt o ont i öronen av blåsten... Har jobbigt med andningen när jag blir andfådd, får lite ont i bröstet... måste hitta "rätt" sätt att andas på, så jag inte ventilerar så....  Fyyyyy så jobbigt att va otränad!!!

Har inte känt något sötsug idag!!!!!!!! och igår motstod jag både After Eight och påskägget på jobbet ;) *Stolt*

Men imorgon är det fredag = HELG = GODIS!!!!!!!!

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till med nya kosten och träningen. Hoppas du lyckas nå ditt mål. Kram

2009-04-16 @ 21:46:28
URL: http://enligtemma.wordpress.com
Postat av: Jenny

Usch ja.. det är jobbigt att träna... hehe... men rätt kul iaf! så kul de ska bli på lördag! Då kan vi ju ta en Powerwalk tillsammans :P

Hoppas att du har de bra på jobbet! Här e allt lugnt :)

Pusss

2009-04-16 @ 22:33:51
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback