Guuud så kul det ska bli =)

Hallo!!!

Sitter och kollar på ett utav mina favoritprogram på tv... Roomservice.. tycker Johnny o Mathias e så roliga ;) Och så e ju EMD med idag.. snygg- Erik... hehe.. men jag tycker han ska raka bort den fula mustachen! Det är så äckligt med mustach och fult..  Nä ingen höjdare det *ryser*...

Idag känner jag mig nöjd att jag har tränat... och jag är nöjd med min prestation idag trots att det bara blev cirka 2 km... men 25 minuters jogging och snabb gång.... tillsammans med Dennis och Wilma. Så det är helt okej ändå tycker jag. Höll snabbt tempo hela tiden.

Har inte haft något speciellt godissug... härligt!

Snart börjar Leila på Landet på tv4 plus... ännu ett favoritprogram ;) Jag låter som värsta tv- nörden! Hehe... ;P

Imorgon händer mkt.... först o främst ska jag ut o gå eller cykla, sen ska jag till Torsås o kolla över bilen.. vi ska tvätta bilen sen, jag ska färga ögonbrynen, packa, måla naglarna, göra fika/smörgåsar till bilresan, handla, äta, städa lite, bestämma kläder m.m. Och ska sova mkt tidigt, eftersom jag ska stiga upp typ 03 på natten... vi kör vid 04-tiden och enligt GPS ska det ta 4 timmar och 45 minuter till att komma till Götgatan på Östermalm i Stockholm... fast vi räknar lite extra tid då vi ska fika o så och lite kissepauser...... Guuud så kul det ska bli =)

Hoppas att ni haft en bra dag =)

Pusss!

Kommentarer
Postat av: Milla

Hoppas ni får det riktigt härligt på er resa :) Kram

2009-04-22 @ 22:28:52
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så duktig du har varit idag gumms!! Härligt! Jag har inte varit duktig idag.. har inte tränat.. å så har jag ätit en glass, 2 bitar kolapaj å massa godis! haha... Aja.. ska försöka va bättre imorrn :P

Åh va du måste längta nu! hehe! Men shiit så tidigt ni ska köra!!! Hehe!

Puss på dej gumman!

2009-04-22 @ 23:09:46
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Anonym

EMD vill man ju inte missa^=)

Kom och hälsa på någon dag.



Kram

2009-04-23 @ 15:33:01
URL: http://ww.sandram.webblogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback