Bilder från idag! =)

Hejsan!
Idag har kompisen Jenny varit hos mig. Hon hade köpt med sig goda frallor och ciabattas som vi åt till frukost. Och vet ni vad hon med hade mig sig till mig!?! En ljuvlig bukett med rosor i olika färger och ett ljus med en doft av viol/ lakritz! Det doftade supergott, nästan att man ville äta upp det =)

 

Efter frukosten tog vi oss en promenad i skogen med mina rottweilers Wilma och Acira. Det var jättehärligt väder!


Jenny fick massa blöta pussar av Acira. Och söta Wilma på bilden bredvid!

Jag och mina hundar!
Jenny hade även bakat en riktigt saftig och god morotskaka som vi mumsade i oss när vi kom hem. Hon är verkligen superduktig på att baka!!



Sen gick vi ut en stund i trädgården... Smakade på frukterna i träden m.m. Här är lite foton från min trädgård =)







Jag bjöd Jenny på lite lunch också! Himla gott! Gör en tjock och smakrik köttfärsås. Skär av toppen på ett franskbröd, gröp ut innehållet, fyll med färsen, på med locket och lite riven ost uppe på. in i ungen! Servera med sallad och någon dressing. Mycket gott!!!


Nu ska jag upp och läsa i en bok jag fick låna av Jenny =)

Natti natt!

Kram


Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Åhhh mitt hjärta smälter, saknar min rottis så som skulle blivit 4 år förra veckan. Han fick en iriscysta i ögat i sommar så vi var tvugna att ta bort honom... Åhhh... trognare vän fanns inte.... Kram

2009-08-28 @ 10:04:48
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hihi kul att du blev glad för blommorna å ljuset... Tack så mycket för alla Jeansen!! De va ju skitsnygga! Hihi =)=)

Å Tack för en rolig dag Gumman! Hoppas vi kan ses snart igen :)

Pussa

2009-08-28 @ 11:59:29
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback