Heeej! :)

Hej!
Sitter och sminkar mig nu och ska göra mig fin till tjejkvällen!
Kommer bli en toppenkväll, det vet jag.. för vi har alltid så kul ihop!
Och det hon inte vet.. är att hon ska få en liten present av mig =) Jag kan inte skriva vad det är, fall hon läser min blogg nu innan :P

Imorgon kommer min mamma och hennes "gubbe", på besök.. Vi ska äta lite Tacos och så.. ska bli trevligt!
Och fredag ska vi ju till Sailet med några.. Ska me bli kul!

Nä, nu har jag lite att köra.. platta håret m.m.

Ha det bra =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha va e de jag läser??? Present?? Till mig???!! Ohhh så spännande! Men varför ska jag få de gumman min?!!

Ja vi kommer att ha jättekul ikväll de e jag övertygad om!!

Pusspuss

2009-08-11 @ 12:57:44
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback