Jag är en häxa

Hej!

Ja, idag steg Dennis upp tidigt på morgonen. Han skulle iväg en sväng och när han kom hem igen vid 10 och väckte mig hade han köpt med sig frallor =) Gott! Men jag va lite trött och nyvaken och då brukar jag va lite lätt irriterad.
När vi satt vid köksbordet gjorde jag väl en *mördarblick*, mot honom.. så sa han att jag såg ut som en häxa.. för mitt hår stod åt alla håll och kanter hehe och så den blicken me.... kanske stämde lite?! :P

Idag har vi varit iväg en sväng... köpt lite virke till trappan vi ska bygga till farstukvisten, lika så till kattgården.. Vi åt kroppkakor på Matkult där Dennis bror jobbar som kock.. det va gott, men man blir ju sååå mätt!
Vi var även en sväng på banken och växlade in lite danska pengar tills vi ska dit på onsdag..

Nu ska vi gå ut och bygga lite klättergrejer i katternas rastgård =) Se hur mkt vi hinner med idag.. =)

Kramiss


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha! En Häxa?!?!!? Du som e så söt!!!! Dumma Dennis :P:P:P



Puss på min lilla Häxa ;)

2009-08-04 @ 15:58:35
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback