Sista dan´!

Hejsan!
Japp då var det söndag, vilket innebär att detta är Dennis sista semester dag :( Tråkigt! Imorgon börjar han jobba!! Det har varit riktigt skönt med semester vill jag lova!
Själv så börjar jag inte förrens på onsdag.. då börjar allvaret igen. Har lagt in om ledigt två nätter nu i Augusti som jag måste vara ledig...
Men har ej fått svar än, om dem fått in någon eller ej.

Idag ska vi försöka städa lite i det jag kallar "stökrummet" ... ser alltid ut som en bomb slått ner där! :/

Ha det gott!

/Hanna


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja nu är semestern slut :( Tråkigt! Vart tog sommaren vägen egentligen?!

Usch ja... Jobbigt att städa!!! Menmen... Skönt när de e gjort!

Puss

2009-08-16 @ 13:36:44
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Milla

Här är semestern också slut tyvärr :( Har verkligen ingen lust att gå och jobba igen.. Kramar

2009-08-16 @ 21:17:44
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback