Dennis & mina små liv


Älskling... grattis på din namnsdag ♥ Jag älskar dig Dennis!

Hej kära bloggläsare!
Idag har vi byggt klart farstukvisten ;D Tjooohooo! Lägger in bilder sen.. för usb-porterna är upptagna av externa hårddisken! Tänkte ta och spara mina bilder som jag har på datorn för att sedan rensa, rensa, rensa! Datorn är alldeles för full och det är konstigt att den inte är segare än vad den är ändå!

Hundarna har badat i vattenspridare.. det tyckte dem va jättekul! katterna har varit i rastgården! Här är bilder på dem när dem va pyttesmå =)
 
 
Visst är dem ljuvliga mina små liv??!! ;D Nu minns jag knappt längre hur det va när dem var så små... Jag saknar en sak mycket, och det är att dem ligger nära varandra och håller om varandra. Dem är väl för gamla för det nu kanske :P


Kommentarer

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback