En stor tjej!

Hej!

Idag har jag varit på kalas. Min systerdotter Felicia har fyllt 7 år! Tänk hon börjar skolan nu!!! Helt sjukt. Jag minns när hon föddes.. då tänkte jag fram i tiden och försökte se hur hon var när hon blev lite äldre, när hon kunde prata.. när hon får sin första mobil så man kan smsa med henne, vad hon väljer för inriktning på gymnasiet, vad hon kommer jobba med, hurdan hon blir m.m. Hon har kännts väldigt speciell för mig. Kanske beror det på att jag blev moster för första gången då hon föddes!



Gamla bilder på oss! 4 år gamla!


Grattis stora tjejen!!!!!!!!!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh! Lilla felicia! Så söt så! Stora tjejen nu verkligen!

Puss

2009-08-09 @ 21:41:50
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback