Kör så att det ryker!

Tjena!

Vilken dag alltså! Den har verkligen varit jätterolig! Tidigt imorse åkte Dennis och jag mot Linköping och Torpa Gård.
Där har Dennis kört så att det har rykt som bara den! ;D
I juni när han fyllde 25 fick han bland annat denna presenten av mig... Att köra Folkrace!
Och han kom på 6e plats av 22 möjliga!!! Kanon! :) Min duktiga man!

Jag stod på läktaren och tog kort och filmade på när han körde :) Och som tur var hade jag med mig solskyddsfaktor, för det va stekhett där av solen! Riktigt gött!!! Här är några kort!!


Dennis på väg ner mot informationen....... 

Information om relger och flaggor m.m. Alla som skulle köra plus några åskådare...

Dennis gör sig redo!

En del av banan

Banan...

Dennis har kört sina rundor nu =)

Visst ser han glad ut min prins??

Ojdå Dennis, det gick nog liiiite för fort :S


PUSS älskling och tack för en kul dag! ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha Ojoj! :P Såg ltie farligt ut med den sista bilden minsann... Dennis då! ;)

Såg kul ut iaf =)

Pusssssssss

2009-08-08 @ 23:14:44
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback