Besök och annat..

Hej kära läsare!

Då va det en ny dag... tänk vad denna veckan har gått fort! Redan fredag!
Vad händer idag då??? Jo, min söta vän Cicci kommer på besök. Jag har fixat lite sallad till oss och så ska vi äta lite kanelbullar som Dennis och jag bakade i onsdags. Trevligt att hon kommer och hälsar på! =)

Sen e det ju jobb för mig i natt. Börjar klockan 21 så jag kör hemifrån strax efter klockan 20 ikväll... Skönt att alltid jobba samma tider på jobbet.. Sen är jag faktiskt ledig resten av helgen! Det uppskattas.

Jag hoppas att Dennis hinner fixa vår tv antenn i helgen. Vi har köpt en ny, för vår gamla bråkar med oss. Så Dennis brukar få klättra upp på taket några gånger hehe ;P Lite otäckt i och för sig, nu när det har varit så halt och snöigt.

Just det... Tack vare att jag ska jobba i natt så missar jag ju Let´s Dance, det tycker jag är synd! Ni får tala om sen vem som åkte ut... Hoppas på Elisabeth eller Carl- Jan denna gången! Vad gör dem där liksom?????? Tackar vet jag Leila och Morgon! Dem kan dem!

Imorgon är det åter dax för Melodifestivalen.. Har ingen aning vilka som är med imorgon. Så de blir en överraskning imorgon. Jag orkar inte surfa rätt på det nämligen...

Nu kurrar min mage, jag har inte ätit nåt än... men det dröjer väl ett tag till tills Cicci kommer...*kurrrr*

Ha det så bra.. så hörs vi kanske senare =)

Puss Kram

Kommentarer
Postat av: Moosan

Tycker precis som du...vad gör dom där..i Let`s Dance!!

Mina favoriter är oxå Morgan och Laila..mest Morgan!

kram

2009-02-27 @ 13:33:33
URL: http://moosan77.blogspot.com/
Postat av: Pauline

Hoppas ni hade trevligt idag, aldrig fel med bullar ;) Åh första natten på trossö nu va? :) Ja skönt när helgen kommer!

2009-02-27 @ 19:13:14
Postat av: Jeanette

jajamen, det har jag (vi) skaffat, fast vi är inte så aktiva bloggskrivare. Jo, det är bra med mig, själv då? kramar

2009-02-27 @ 19:14:27
URL: http://tonyjeanette.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback