Trött efter sjukhusbesök

Ja, kvällen blev då inte som planerat.. med Melodifestival och så. Min kära svärfar råkade nämligen ut för en otäck olycka. Han skulle ge fåren hö, och trillade ner från höloftet. Slog i bröst och revben m.m.
Så Dennis och jag körde in honom till akuten. Faktiskt gick det snabbt där... 1,5 timme ungefär. Han fick träffa läkare och röntgas m.m. Han hade eventuellt fått nån spricka i revbenet, men fick åka hem och fick värktabletter.
Stackars svärfar! =(

Så nu är Dennis och jag trötta som bara den! Det är jobbigt med sjukhusbesök och förkyld blev jag på köpet... Så nu har jag tagit nässpray som bara den.. men näsan bara rinner! Hoppas det bara är tillfälligt.

Undra vilka som gick vidare på Melodifestivalen?? Någon som vet???

Kram

Kommentarer

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback