Chokladpudding med en klick grädde på och silverkulor =)

Hej på er läsare!

Nu var det några dagar sedan jag bloggade. Har jobbat väldigt mycket. Men nu är jag ledig över helgen!
I måndags fick jag ett roligt besked från min chef. Jag sökte en annan tjänst inom vår organisation och fick den!! =) Jag börjar där nu i månadsskiftet! Jag har gått på den tjänsten innan när jag hade vikariat. Men blev erbjuden en annan fast placering och tog den. Men nu hade jag turen med mig och fick komma tillbaka till min tjänst som jag vikat på i nästan 5 år. Och nu är den helt min egen! =) Så glad över det!

Den 8 mars ska sommarsemestrarna vara inlämnade. Dennis och jag får väl sitta ner nu i helgen och planera lite.
Vi har en del planerat till vår semestern.. bland annat att måla klart vårt hus, och vi ska till Öland (Böda sand) v.31 Sen har vi lite semesterpengar sparade. Så vi kan äta massa gott ute.. massa glass och så! ;)
Skönt att kunna unna sig lite =)
Längtar sååå till våren och sommaren! Hoppas den blir varm och skön!!

Nu är det röstning på Let´s Dance... och George åkte ut.. Nu finns det 2 kvar som jag tycker ska åka ut.. Carl- Jan och Elisabet... Och jag tycker att Laila eller Morgan ska vinna! Jag tycker om Laila, förstår inte riktigt hur många kan tycka så  illa om henne. Hon e snygg, lång, smal, vältränad och himla duktig.. både med dansen och sitt jobb.
Morgan är himla sprallig och rolig och jätteduktig! Verkligen!

Imorgon väntar en trevlig kväll tillsammans med Dennis bror Joel och hans sambo Thina. Vi ska äta lite tacos och till efterrätt hade jag tänkt göra chokladpudding i fina dessertskålar med en klick grädde på och silverkulor och till Melodifestivalen ska vi gotta oss med chokladfondue och chips med dip hade jag tänkt =) Låter inte helt fel va!?!  ;)

Hoppas ni haft en bra kväll... skönt med 2 dagar kvar innan jobbedax! =) Ha det gott!!!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Va roligt att höra, ska börja läsa den nu och hoppas att jag tycker att den är lika bra :)

2009-02-20 @ 23:17:43
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: FRÖKEN GRÖN

Tack för din kommentar!



Jag tror att det kommer att vara Morgan och Laila i final. Absolut.

2009-02-20 @ 23:36:01
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/
Postat av: johanna

chokladpudding... =) och jag gissar andledningen till varför många tyvärr tycker illa om laila. är just dom sakerna du rabblar upp...själv personliogen diggar jag henne =)

2009-02-20 @ 23:46:19
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Milla

Tack för din kommentar :)

Här bakade vi morotskaka och chokladrutor :)

2009-02-21 @ 00:31:32
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Alexandra

jag tror det gick bra =) Allt bra med dig ?

2009-02-21 @ 09:53:31
URL: http://alexandrari.blogg.se/
Postat av: Pauline

Haha hade inte en aning om att du hade blogg :P Men kul att läsa den iaf ;)

Åh jag e så glad för att du äntligen fått den tjänsten :)

Jag håller helt med dej om att Morgan lr Laila ska vinna, det förtjänar dem!

Åh nu blir jag ännu ledsnare över att vi inte kunde komma i lördags, låter ju hur gott som helst ;)

2009-02-23 @ 18:58:25
Postat av: Cissi

Stort grattis till tjänsten!!:0)

2009-02-25 @ 11:13:04

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback