Inbakad fläskfilé och potatisgratäng

Tänkte skriva några rader...
Idag var jag jättetrött när Dennis väckte mig kl.12... sov en halvtimme efter det ungefär. Vi hade fullt upp på jobbet i natt... man är ju tillbaks på Trossö =) Natten gick fort i alla fall och det var kul!
Idag har det varit full fart och lite stressigt.. Skulle in och storhandla på Maxi.. och kom på att jag skulle ha en present till syrrans sambo som har fyllt år. Men tillslut så hittade jag lite i alla fall.
Hela frysen och kylen är full med massa god mat nu.. skönt!

Ikväll ska vi äta inbakad fläskfilé och potatisgratäng.. låter inte helt fel va?? ;) Fläskfilé är så gott och det går göra så mycket av det. Får väl snart börja med maten... det tar ju sin lilla stund...

Skiva fläskfilé och stek med grillkrydda, paprikakrydda och lite chilipeppar
Gör en röra av creme fraish, skinka och ost och lite krydda tex. chili
Lägg ut i smördeg och varva med fläskfilé och röra
In i ugnen


Potatisgratäng och sallad till!

Det är grejer det!

Min prins är uppe på taket och håller påatt installera den nya tv antennen... shit så stor den är!!  6 meter lång eller nåt!

Imorgon ska vi på söndagsmiddag hos min syster Annika och hennes sambo Magnus. Ska ge honom presenten då me =) Tror vi skulle få nån special köttfärspaj. Dem kan verkligen laga kanongod mat. Skulle passa bra som kockar båda två =)

Sen på måndag ska jag och mina två underbara vänner Jenny och Linda till Nivå och äta god mat! =) Ska bli så kul.. ser verkligen fram emot det!

Nä nu kurrar det i magen, så det är bäst att sätta fart så jag inte svälter!!!

Puss Kram på er

Kommentarer
Postat av: Jenny

mmmm va gott me inbakad fläskfilé!! Riktigt mumsigt =)Ja de ska bli kul ikväll minsann :)

2009-03-02 @ 13:23:35
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback