30 meter över marken!

Hej mina vänner!
Hemma från ännu en arbetsdag idag.. jobbat 9 timmar, så nu är jag trött.. man är inte van att gå upp tidigt, när man jobbar natt annars. Men Dennis är glad att jag hjälper honom :) Och jag me, får ju lite shoppingpengar till Köpenhamn resan :) Så det är kanon!

Igår var Dennis och jag på Allsång i Hoglandspark tillsammans med svärmor, Jonna (Dennis lillasyster) och hunden Nea.. min syster Jenny och 2 av hennes barn.. ena pojken va hos sin pappa, sen vår kusin och hennes pojk va med en stund me... Det var jättemysigt.. lyssnade på Jan Johansen, Marcus Håkansson (en gammal klasskompis lillebror), Marie Karlsson och en tjejgrupp som jag inte minns va det hette och lite fler..
Var jättemysigt.. och innan hade det regnat som bara den, men det va sol och fint när allsången var =)
 
Älsklingen och jag på Allsången

 
Jan Johansen (suddig bild)

Efter den mysiga picknicken till allsång i Hoglandspark, gick vi bort till svärfar på brandstationen. Han jobbar som brandmästare i räddningstjänsten i Karlskrona. Så vi var och kikade lite i brandbilarna, gick upp i det gamla slangtornet där de hängde de blöta slangarna på tork förut. Vi var nog 30 meter upp... snacka om fin utsikt över Kna. Och gissa om jag har träningsvärk idag haha... jobbigt att gå upp för trappor... så lite träningsvärk har jag allt :P

Här e Jonna och jag som fjantar oss lite i en av brandbilarna... Man blir aldrig för gammal för att busa! Eller hur Jonsi??? ;P
 
Visst är man snygg i svärfars brandmästarhjälm??? Haha :P Bjuder på denna bild!
 
Och mitt i allt hittar Denne en hockeyhjälm :P
 
Detta tornet var det som vi var uppe i... en bit upp om man säger så, och en inte så inbjudande trappa upp.. i trä som rörde sig lite när man gick upp för den :P
  
Lite på utsikten över stan... Långö och Saltö bla.
 


TACK FÖR EN TREVLIG KVÄLL =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaaa jag bli ju aldrig förgammal. Måste till ´leklandet^^ Aaa min 18 årsdag på leklandet^^ hahaa

2009-07-22 @ 21:59:48
URL: http://pusselbiten.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ah så mysigt me allsång! =)

Hihi skoj att hälsa på svärfar på jobbet förstår jag :P Fina kort på dej sötis :P

Pussssss

2009-07-22 @ 22:01:34
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Milla

Vad söt du var som brandman :) Kramar

2009-07-22 @ 22:48:37
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback