30 juni

God dagens!
Sitter inne och äter lite käckebröd nu och tar en paus från värmen. Har en huvudvärk som inte vill ge med sig, trots värktablett och så tror jag att jag har feber... och så har jag ont i halsen me suck!  Trots att jag känner mig kass idag har jag gjort endel.. varit i Torsås och lämnat bilen, samt beställt en ny bagagelucka. Har fått nåt el fel i bilen.. men det ska snart lagas :) Har varit hos Annika en stund idag... ätit frukost och sen lunch, sen åkte vi hem till mig och gick en runda med hundarna och solade lite. Har vatt trött och så hela dagen...
Nu ska jag vila!

Ha d!

Kommentarer
Postat av: Boel

Stackars dig,alltid jobbigt att inte må bra men värmen gör ju inte det lättare! Hoppas du är pigg snart igen!

2009-06-30 @ 19:51:49

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback