Jag= en toffel

Hallå på er!

Oj va trött jag är nu... har varit iväg hela dagen...
Åkte till syrran med hundarna i förmiddags... åt lunch där.. fisk med nypotatis och äggsås... Sen satt vi och slappade lite, gick en kort runda med dogsen... Sen åkte vi in till Karlskrona.. Annika och jag... Kollade lite i affärer... jag köpte lite grann (blunda nu Dennis).... ett par leggings, en svart typ klänning och ett par jeansleggings..
Sen efter shoppingrundan i stan åkte vi hem till Torsås igen och hem till syrran... grillade kött med hemmagjorda klyftpotatis och en supergod sallad till... fan vad jag har ätit idag! Och så en stor bit vatten melon och galia melon oxå... men INGET godis och INGEN läsk :) En glass har jag ätit me förresten!

Iaf är det skönt att inte bara va hemma idag... Dennis är ju i Växjö på sommarfesten med jobbet...
Saknaaaaar honom så!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =( Jag som brukar sitta och kolla på klockan en gång i minuten hela dagen... Sån är jag.. en riktig toffel är jag.. jag erkänner! Men jag älskar honom så!

Nu kollar jag på Stora Byggslaget på 3an... inte så superbra program precis... men det va det bästa som gick på tv nu.
Nä jag ska nog plocka undan lite nu.....

Saknar dig älsking!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Puss


Kommentarer
Postat av: Milla

Vilken smarrig mat du har ätit! Blev ju riktigt hungrig :) Kram

2009-06-17 @ 21:00:45
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Mm kan tänka mig att de e lite drygt när ni inte träffas på så många timmar... Jag tycker att de e jobbigt när Peter börjar 8 å slutar 22 och jag börjar 22... Drygt att itne träffas på heela dagen å sen hela natten..

Men det låter ju som att du å sis hade en mysig dag ihop iaf :)

Puss

2009-06-18 @ 16:27:37
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback