Liten uppdatering och en bild på mig!



Hej kära vänner! Om en timme ska jag bege mig till jobbet. Ät rätt trött nu, men jag ska nog överleva ;)
Dennis och jag åkte till jysk innan. (Träffade förresten på min söta kompis Jenny! Kul.. var längesedan vi träffades nu. Fika snart kanske??) I vilket fall så köpte vi den nya madrassen.. en likadan som jag har på min sida av sängen.. men nu till hela sängen =) Gutt... Vi var även inne en sväng på On Off och Elgiganten och kollade på datorer. Och där efter åkte vi till systembolaget och jag köpte mig en Asti Cinzano tills morgondagen sommarfest =) Jag är iaf 90% säker att jag ska dit =) Sen efter systemet gick vi och åt pannbiff på Matkult och sen hem. Japp då var ni lite uppdaterade... Tack och hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad trevligt med shopping :) Hoppas du överlever jobbet ;) Kramar

2009-06-12 @ 20:46:10
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja de va kul att se dej Gumman =) =) KLart vi måste träffas snart igen!! =)=) saknar dej!!

Pussa

2009-06-15 @ 20:42:01
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback