Min stackars pappa

Stackars min lilla pappa. Han var på väg till Tonys mack i Torsås för att sätta dit den nya bränslepumpen. På väg dit.. en bit ifrån vårt hus så gick den gamla brälsepumpen till tanken sönder helt. Så han ringde till mig och fråga om jag kunde hjälpa honom. Så svärfar och jag tog Dennes gamla 240 (eftersom jag inte har dragkrok på min), och körde till honom. Där stod han i gassande sol mitt ute i ödemarken haha som han sa... fast det va ju nästan centrum.. Mellan vårt hus och Torsås i alla fall. Vi hjälpte till att bogsera hans bil till macken där han skulle byta till den nya.

 
(jag och pappa för 3 år sen)

Annars har det inte hänt mkt idag. Sov till kl.12 och gick ut till hundarna. Det är typ det som jag hann med, innan pappa ringde. Sen ska jag ha maten klar till Dennis kommer hem från jobbet. Tror jag bara gör lite spagetti och köttfärsås idag. Sen ska vi åka in till Maxi och handla massa mat. Gör det idag istället för på fredag för då lär det va tjockt med folk. Dels för att det är fredag, men även för att det är löning. Så vi passar på med storhandlingen idag innan alla fått sin lön. Skönt!

Imorgon ska Dennis och jag till Marina och massera oss. Hon är så jäkla duktig.. har flera diplom o grejer och massa utbildningar inom massage. Och vet ni vad det bästa är?? Hon tar bara 100kr för 1 timme!!!! Så för Dennis och mig blir summan hela 200kr för sammanlagt 2 timmar! Sjukt billigt. I och för sig så gör hon det privat.. men det gynnar man gärna =) Bra att syrran känner många =) Go e hon me.. riktig raggartjej... hehe :)
Ska bli riktigt skönt att få bort lite ömma punkter och så i axlar och rygg. Jag är som en gammal 80åring när jag ska böja mig för att tex ta upp nåt från golvet och så. Så klockan 17 imorgon ligger jag bänkad hemma hos henne =) Nice!

Fredag ska jag baka rabarberpajer. Vi ska ha det till på lördag då byafesten är! Mamma fyller år på söndag.. men hon har inte ringt och sagt nåt om när man kan komma.... får väl besked om det snart...

Ha det gott!!!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sara

Du sov lite ändå gumman. Jag gjorde med spagetti och köttfärsås =) Underbar dag!

2009-06-24 @ 19:49:12

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback