Snabb inlägg

Hej!
Ska köra till jobbet om en halv timme ungefär. Dagen har varit underbart varm o solig och skön! =) Fått lite färg minsann, trots att jag smörjt in mig noga. Har tvättat en del.. alla djuren och jag har varit ute hela dagen.
Klockan 15 åkte Acira och jag till mc donald´s och delade på en cheeseburgare och en mc flurry.
Kl.16 hade vi tid hos veterinären där Acira fick sin 13 veckors vaccinations spruta. Gick kanonbra!
Sen åkte vi och Dennis till 2 olika djuraffärer. Köpte ett ben som är en meter långt hehe.. ett litet ben till Acira, foder till Acira, en stor påse med grisöron, en stor klättergrej till katterna (som Engman älskar)... en krok som man skruvar ner i marken och har ett långt koppel på, en ny katt toaspade, ett halsband till Acira och så fick hon massssa godis av han som jobbade i den ena djuraffären =)

Får lägga in kort på deras klättergrej en annan dag =)
Nu måste jag strax byta om till arbetskläder!

Ha en trevlig kväll!

Kram

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad roligt att få skämma bort dom lite :) Vi köpte ett sånt jätteben till våran vovve förut, men hon höll på att slå sönder hela huset med det :) Kramar

2009-06-22 @ 21:50:40
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback