Sålt skithögen, godaste glassen någonsin och främmat =)

Åååh nu är man knådad o uppmjukat rejält. Så skönt med massage! Hade rätt många knutar denna gången och en hon tog gjorde sååå ont. Men superskönt när den va uppmjukad.
Dennis hade inte lika mycket, men det var ju skönt med lite massage för han me!

Efter massagen delade vi på en pizza. Var gott.. och lagom med en halv var.
Sen var det några killar från Växjö som skulle kolla på Dennis 240 som han haft till salu några dagar. Och dem köpte den för 8tusen. Skönt att slippa den!


Vi hyrde två filmer; Wallander/ Skulden och Bedtime Stories med Adam Sandler. Kollar på den förstnämnda nu....
Efter vi hyrt filmerna körde vi till Annika (fast hon var inte hemma).. Dennis busade lite med ungarna hehe.. och så lånade vi deras kareoke maskin tills på lördag... ska ha förstärkare och högtalade och grejer me :) Hoppas det är nån som vågar sjunga sen me :P Jonna kan allt ta en sväng om tycker jag hihi.... hon kan ju iaf sjunga!

Här kommer en bild på världens godaste glass någonsin!! Sen jag stoppade allra första skeden i munnen har jag avgudat den glassen- Helt ärligt! Ben & Jerry´s ger mig kärlek....sockersöt kärlek........ Oh yes!

New York Super Fudge Chunk är en choklad glass som innehåller: både vit och mörk choklad bitar samt pekannötter, valnötter och chokladtäckta mandlar.
Testa den om ni inte gjort det. Ni kommer älska den! I promise! Den är dyr, men hade den kostat dubbelt så mycket hade jag köpt den lika ofta ändå hihi =)

Inget för nötallergiker tyvärr....

Glömde berätta att när vi lämnade kareoke maskinen hos Kristina så var Doris där... Joel och Thinas lilla söta valp... rottweiler/amstaff. Och hon var lite ledsen o darrade och så. Så vi tyckte att vi kunde ta hem henne till oss ikväll så hon fick leka lite med Acira och Wilma. Och dem har minsann busat. Nu är Wilma ute och dem små här inne och äter mat. Katterna säger inte så mkt om dem så busfröna hehe..

Acira till vänster och Doris (eller Diesel Doris hehe) till höger.. Dem är ungefär lika gamla.. Skiljer nån vecka tror jag. Har för mig att Doris är äldst. Så söt så =)
Och imorgon hämtar svärmor sin lilla Nea papillon/ chihuahua =) kul med en sån lite busa =)

Imorgon ska jag in till staden med bästade Jenny :) Vi ska luncha på Coffey house och shoppa lite. Bland annat kanske nya gardiner till mitt kök. Hoppas jag hittar några fina! :) Jenny får va smakråd :) I vilket fall som så ska det bli så otroligt kul att träffa min kära vän imorgon. Har gått för lång tid nu sen sist!

Hoppas ni har haft en bra dag/kväll!

Puss på er vänner


Kommentarer
Postat av: Jenny

Oh så skönt med massage! Riktigt härligt =)

hihi ja de ska bli jättekul att träffas!! Se om man kan hitta nåt fint =)=)

Pussa

2009-06-25 @ 22:46:22
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback