Dåligt av Jysk och min päckel mage

Hej!
Jag orkade inte skriva nåt igår.. eller Dennis orkade inte sitta uppe så länge. Och jag vill alltid somna tillsammans med honom. Då sover jag bäst :) På tal om det har det varit en riktigt tjabb på Jysk om madrassen vi köpte. Allt blev så fel.. Trots att han i butiken sa att det va samma madrass som jag frågade om, som dem hade på en säng (en likadan som jag har hemma).. det var ju en sån madrass jag ville ha till hela sängen.. så var det iaf inte en sådan. Och när vi la på den nya madrassen på sängen iförgår så var den bara 190 lång och inte 200 som det stod på förpackningen. Och hur blir inte det när madrassen är 1 dm kortare? Så iaf så gick Denne in och klagade och begärde en ny där måttet och det stämmer annars skulle vi få pengarna tillbaka. Men dem på Jysk påstod att eftersom vi öppnat den från förpackningen, så gick det inte.. men dem skulle ringa till leverantören idag, och Dennis ska dit idag och fortsätta klaga på att. Tycker det är så dålig stil. Betalar man så mkt pengar för en madrass vill man ju att den ska stämma med beskrivningen.. både av vad förpackningen säger och vad personalen säger. Så det ska bli spännande och se vad dem säger!

Annars ska jag nog bara vara hemma idag med djuren. Vi skulle åka och handla nån dag nu innan midsommar hade vi tänkt.. vet dock inte när.. kanske får bli idag... hmm... För imorgon ska Dennis på sommarfest med jobbet i Växjö.. så jag hämtar honom sent på kvällen. Torsdag är det Lövmarknaden i Karlskrona. Det är ett måste.. tillhör midsommar på nåt vis =) Man får verkligen midsommarkänsla! Sen jobbar jag på natten!
Sen är det midsommarafton.. se vad vi hittar på då.... Blir att ta det lugnt iaf!
Och på söndag åker vi till Malmö för Dennis ska köra Lamborghini då (han fick ju det av mig i 25 års present).... Ska bli kul!

Gud vad jag är sötsugen idag. Ska banne mej inte äta nåt godis idag. Och bantnings mat. Jag är riktigt less på min tjocka päckel mage. Ska ut och jogga eller cykla sen me.. va det igår oxå! Skönt! Men ap-jobbigt! Men kanske väntar till ikväll när det är lite svalare, så Dennis me kan följa med! Måste ta tag i mitt liv igen... gjorde ju det för ett tag sen, men det är ju sååå tråkigt att träna själv! Och på gym tycker jag inte om att träna.. Plus att det är så långt att köra... Men, några centimeter måste bort från magen iaf! Tror ni jag lyckas??? Det tror inte jag haha....
Ingen personlig tränare som vill komma hit och puscha på mej?? hehe.... Får fråga Denne om vi inte kan göra lite ihop på kvällarna. Han har ju varit tränare i fotboll, plus att han spelat fotboll sen 4-5 års ålder även ett tag i Elit 4an och Innebandy i div 2. Så träning och sånt kan han ju.. olika övningar m.m.

Nä nu ska jag ta ut kisarna i deras rastgård... ååh vad dem trivs där nu.. när gräset är så högt o så me =) Mina små misar! <3

Ha en bra dag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Thina

Du behöver väl inte gå ner ngt i vikt ?? Kramis

2009-06-16 @ 12:00:29
URL: http://phl.blogg.se/
Postat av: jonna

ja jag trodde du menade elitserien (superligan) i innebandy så tänkte " va fan ha jag missat" hahaha men det hade ju vat as cool om han spelat där :P

2009-06-16 @ 15:59:42
Postat av: Milla

Fy vad dåligt av dom! Det är bara att fortsätta härja med dom, nån gång ger dom sej ;) Kram

2009-06-16 @ 20:21:03
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men Gumman! Inte behöver du går ner om magen! Tycker den e fin :)

ja de va dåligt av Jysk... Hoppas att de gick bra nu iaf!!

Puss

2009-06-16 @ 20:32:16
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback