Hur hamnade jag här????

Hej!

Nu sover alla fyra djuren. Så jag tänkte passa på att skriva lite. Hör att svärfar är ute med traktorn och fixar med hö till fåren. Det är så härligt att bo på landet. Bara kunna gå ut i trädgården och mysa. Är glad att jag flyttade hem till Dennis och att jag inte tog en ny lägenhet i stan...

Jag flyttade ju hit vääldigt tidigt egentligen. Jag hade sagt upp min gamla lägenhet på Amiralitetsgatan den 1a april för hmm.. 2 år sen... meningen var att jag skulle flytta till en lite mindre, en som inte var så dyr som den var och fräschare än vad den var. Men så träffade jag Dennis och vi blev tillsammans den 7 april.. Vi hade träffats en gång tidigare i slutet av oktober året innan och "strulat" lite på en fest... Men 7 april blev vår dag =) Jag hade ju sagt upp lägenheten 1 vecka innan och hade ju då 3 månaders uppsägningstid. Men jag var nästan jämt hos Dennis. Var inte jag där, så var han hos mig. Men jag tyckte bäst om att va hos honom. Sen blev det bara så... Blev aldrig att jag sökte någon ny lägenhet, utan vi kom överrens om att jag skulle flytta hit =)

Nu har jag bott här i 2 år och jag trivs verkligen! Och Dennis trivs att ha mig här ;) Det märker jag.. kul när man märker att någon tycker om en mycket. Våra djur trivs... kan vara ute och springa i trädgården (hundarna) och katterna får vara i rastgården ute eller inne. Vi bor intill en 70 väg med mkt trafik och många drar på några kilometer extra i timmen... har haft en katt Daisy som blev påkörd där :( Så inga fler kisar vill jag ha påkörda.. därför har Turbo och Engman fått en egen rastgård ute. Vill ju ändå att dem ska få vara ute och spana på insekter och så.

Imorgon är det löning. Det kliar lite i fingrarna.. shoppar sugen. Kanske ska köpa nya gardiner till köket. Några som är lite ljusare än dem jag har. Sen ska vi spara en del me, så vi har massa kul att göra på semestern o.s.v. Vi funderar på att åka tåg till Danmark... gå på Ströget och shoppa lite och sen på Tivoli och äta och dricka gott och sen åka hem på kvällen. Så det hoppas jag det blir...=) Mysigt! Kanske finns nån som vill hänga med??!! =)

Nä nu ska jag ta ut misarna och själv vara ute en stund!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Milla

Åh så mysigt det lät att åka över till Danmark! Hoppas ni får en toppenkväll :) Kram

2009-06-25 @ 20:58:30
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback