Rabarberpaj

Hej sockertoppar!

Hoppas ni har haft en bra dag idag!  Jag har haft ganska så fullt upp... Gick upp vid halv 8 eller nåt...
La kycklingen i marinad.. åt knäckebröd med ägg och kaviar och städade och donade lite.

Har varit i Torsås och köpt allt kött vi lagt undan till kalaset.. kassler, rostbiff, tex mex skinka, och fläskfilé. Kycklingen köpte jag hem igår. Min syster Annika jobbar ju på Ica i Torsås, så hon var i charken och skar köttet och så.. kanonbra!
Köpte 3 rosor till min älskade.. lite grattis i förskott.. han blev glad!

Sen har Dennis och jag dammsugit och skurat golven.
Och jag har även bakat rabarberpaj... en liten till mig idag och sen stor till imorgon..

Imorgon bitti kommer nämligen syster Annika hit på morgonen och äter frulle... sen ska vi grilla kyckling o fixa fläskfilén som ligger i god marinad. Sen blir det lite rabarberpaj med vaniljvisp me ;)
Sen kommer antagligen Pauline och hennes "lillasyster" Nican hit. Dem ville så gärna träffa mig ;) hihi.. nä men de ville faktiskt hälsa på lilla nykomlingen Acira :)

Nu är precis allt färdigt när det gäller födelsedagspresenterna :) Såå skönt! hoppas han blir glad för allt!

Ha det bäst!!!

Muuuaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Milla

Du har då haft fullt upp :) Jösses så gott med rabarberpaj! Här blev det också lite paj ikväll, fast äpple :) Ha en fin kväll och en kanondag imorgon! Kramar

2009-06-04 @ 21:59:43
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Pauline

Haha var ju mest för din skull vi kom o hälsade på faktiskt ;) Tack för paj o kaffe, va så härligt att vi hann ses innan jag åker :) Puss

2009-06-07 @ 21:08:29

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback