depp depp :( men lite glatt me!

Hejsan på er.
Idag är det inte min dag. Det regnar och jag hatar regn, grått och trist och lite sömn och jag känner nere. Alla jävla hjärnspöken :( Orkar snart inte mer. Jävla skit piss helvete =( VARFÖR???? Vad har jag gjort??? Känner mig så jävla odyglig ibland, så det är inte sant. Värdelös! Vill bara ligga i sängen med täcket över huvudet och sova. Sova bort all skit! Jag försöker inte tänka, men det är inte så jävla lätt!
Möte ikväll... man får visa upp sitt glada jag igen då. Fast att det inte känns så inombords... Ska träffa den nya chefen igen förhoppningsvis. Man vill ju se hur dan han är. Hoppas att han är snäll, har förståelse, lätt att prata med, att han står på sig och får igenom saker som vi tar upp på möten m.m.

Har lovat några på jobbet att ta mig mig rabarber idag. Vi har ju så jäkla många! Så snart ska jag palla mig ut i spöregnet och samla ihop massor.. så får dem själva dela upp det sen. Men jag vill inte ha med mig nåt hem sen igen.. så dem får minsann ta allt jag tar med mig!

Idag är Dennis gubben glad :) Han har fått en splirrans ny firmabil av jobbet. Är så glad för hans skull <3 Saknar honom så nu. Önskar att han var hemma och höll om mig!

Det var kul i lördags och se hans min när han fick presenterna =) Det märktes att det var en present som var mycket uppskattad =) Hoppas han kommer ha det roligt för dem =)

Idag har jag bokat tid för Aciras 13 veckors vaccinationsspruta. Den 22 Juni är hon exakt 13 veckor. Så då ska vi dit klockan 16. Min lilla gumma! När hon och Wilma leker/bråkar så låter dem som två grizzlybjörnar hehe...

Klockan är snart halv 3... ska ut och plocka rabarberna, sen duscha och sen laga mat. Idag blir det kyckling i brunsås. Dennis älskar det! :)  Sen lite efter kl.17 ska jag köra till mötet som börjar kl.18....

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Milla

Hoppas du känner dej gladare och att du får en fin kväll :) Kramar

2009-06-08 @ 20:34:30
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hej gumman hoppas du mår bättre och jagat väck de hjärnspökena,låt ej dem knäcka dig!!ta hand om dig och tänker på dig!! och hoppas det gick bra med den nya chefen =) stor kramis på dig!

2009-06-09 @ 09:15:40
Postat av: Jenny

Hej Söt! Uschusch vad jobbigt!! Jag tänker på dej, önskar de va nått jag kunde göra.. :/ Menmen... Hoppas du mår bättre idag!!

Puss å kram

2009-06-09 @ 12:12:21
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Boel

Tack s¨j'ttemkt för rabarberna! har gjort paj i dag!! En del dagar är bara botten,såna har vi alla.. men förhoppningsvis vänder det snart.

2009-06-09 @ 17:29:29

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback