Inget kan hindra oss nu :)

Hejsan sötisar!
Idag har vi som sagt varit på studentfirande... Sebbe (Sebastian) gick ut. Så himla fint var det tycker jag.. Dem kom in med båt vid Kungsbron.. synd att vädret inte va lika fint. Sen mötte jag upp Dennis som slutade vid 16. Vi åkte till Toyota och kollade upp lite priser på begagelucka. Sen åkte vi till lite andra affärer och fastnade jättemycket för en cykel.. så både Dennis och jag köpte en var! :) Vi vill ha en cykel som går att cykla i skog, asfalt, teräng m.m. som vi gör på somrarna... så nu kan inget hindra oss ;P Synd att Acira är för liten för att ut och cykla med :( Hon får vänta tills hon är 10 månader.. då är hon i lagom ålder för att ut och gå långa promenader.

Här är en bild på min cykel =) Dennis är lika dan! Visst är den snygg =)


Sen efter vi hade kommit hem, så åkte vi vidare till Sebbes student... bara en halv kilometer eller nåt hehe... Och vi var där ett tag, men så kände vi att vi fick åka hem till lillan.. så hon inte va hemma utan oss förlänge. Hon är i hundgården tillsammans med Wilma och det går kanon!

Nu ligger kisarna i soffan med oss och myser... och vi har tända ljus =) Mysigt! Nu är jag trött.. så snart ska jag upp o sova! Ha det gott!!!!!!!!!!!!

Pussa

Kommentarer
Postat av: Milla

Vilken fin cykel du skaffat dej! Låter som ni haft en mysig dag:) Kramar

2009-06-10 @ 22:49:58
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback