Dagen bjuder på..

Hejsan!

Nu har jag jobbat mina två nätter, skönt att vara ledig till söndag..
Vad händer idag då???

*Har sovit till 13.30 (har ju jobbat sista natten).
*Efter kl.16 kommer prinsen hem med Cecarsallad från Mc Donald´s (rekommenderar).
*Kl. 18-21 blir det möte på jobbet.
*Sen hem och mysa med mina djur och älsklingen.

Imorgon hoppas jag att Dennis byter antenn till tvn här nere... den bara bråkar! Han har i alla fall kopplat tvn uppe till den nya antennen och den funkar kanon =) Det ser faktiskt lite fult ut på taket då vi har två antenner för tillfället hehe...

Idag rekommenderar jag som sagt Mc Donald´s cecarsallad med grillad kyckling.
Vill även rekommendera ett av mina favoritprogram som visas ikväll "Leila på landet" kl.21 på tv4+
(tur man har inspelningsbar boxer så man inte missar sina favvoprogram, eller kan se på sånt man tycker är kul, när det bara är skit på tv... Så en inspelningsbar boxer rekommenderar jag oxå =)

Nu måste jag sminka mig och fixa till håret innan jag sticker på mötet.. ska ju äta me emellan =)


Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Jenny

mmmmm! Låter gott me en ceasarsallad =)

Har itne ätit de på McD faktiskt.. får prova de nån dag =)

ha en fin kväll nu, hoppas mötet går bra!

Puss

2009-03-11 @ 16:03:09
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback